Monday, May 31, 2010

CROCS AND ABANG INNOCENT



Wahhhhh...
new crocs....baru beli tadi....
dekat tempat abang INNOCENT....
dah lah innocent yang surve aku....
aduyai....dier sangat baik kowt..
masa pilih crocs ada jugak dia tnya mana yang berkenan...
ada gak dia tawarkan crocs yang terbaru punya...
tapi aku reject because crocs tue nampak KEPEREMPUANAN
hahaha...
dier senyum aja...hehehe
ala comelnya...
aku x suka dengan laki yang lagi seorang tue...
suka hati aku la...innocent x cakap apa-apa pun...
lepas tue kan kitaorang sembang2 jap...
rupa-rupanya innocent nie pelajar UTM....
degree dalam awam
and more thing is innocent nie ex student matrikulasi johor in pyscic..hhahaha
tapi x sempat nak tanya nama dier la...
yaallah mudah mudahan aku dapat tanya nama dia pulak... amin....

No comments:

Post a Comment