Sunday, May 9, 2010

my family yg kedua...

okey...kat sini aku akan ceritakan per yg terpht kat dalam hati aku....
inilah keluarga aku yg kedua... gmbr x der lah.. cuma leh nyatakan nama and karakternya
ja...

kak izza adelah org pertm yg aku jmpa....aku amek borg ngan kak izza...
rupanya kak izza baru 21 thn.. aku suker ngok dier... tp dari cr dier cam x suka aku..huhu..
hmm x pelah... tpi kak izza nie jnis yg suker bergy... amboi brg2 dier..x per2 t biler dah keje aku dapat beli brg2 branded...
kak siti yg terima aku masuk kerja.. kak siti nie comel orgnya... still single...tpi kak siti nie bek...
paper pown aku akn kerja baik2..
kak amalina nie ex student uum... amek kos pembngunan... dier bek.. n best la...kapel ngan abg rahim...hehehe.. org rngit...
kak ayu and kak fatimah bes orgnya...
mak siti... kak timah.. kak puspa...
auntie rajamal.... uncle.. auntie sim...
kak irene....
aku suker ngok azam... tpi dier adik...
dier sngt comel..hehehe....i want him..
be my adek...hehehe
abg jailani pown best.. i also want him be my abg..hehehe
kam... nama sebenr dier aku x taw... pown abg aku...
hhehehe...
tua dier setahun....
suker kawan ngan semua..hehehe..
mesti rindu kat diowg...
biler aku nk g u t..huhuhu
miss u all soo much...

No comments:

Post a Comment