Friday, May 28, 2010

SEMALAM

kenapa dengan semalam?
semuanya bermula bila aku melangkahkan kaki aku ke kipmart untuk kerja....
and like usual.. disebabkan cashier penuh jadi aku ditugaskan untuk menjaga pentas dengan kam...
ramai orang kowt semalam.. sebab semalam adalah wesak day..
and finally aku dah tahu nama sebenar innocent...
his name is IRSYAD... n dier nie 21 years old...
ya allah.. my big bro la...heheehe
ok... semalam jugak aku keluar minum dengan adek...
memandangkan aku balik naik teksi...
aku pergilah minum dengan adik sekejap...
kat kedai MAMAk lorh...
30 minit x cukup untuk tahu life sebenar azam...
kami memerlukan masa lebih kurang berjam-jam...
azam kata ceritanya panjang...
aku macam rasa x sabar pulak...
no wonder lah if azam jadi nakal...
dia ada masalah keluarga... pengaruh kawan...
life azam still panjang lagi..
sekarang nie die baru umur 16 tahun...
if kalo ada someone yang amek berat pasal dier aku lah tue...
aku sayang dier macam aku sayang adik2 aku...
aku dah anggap dier adik aku...
dengan pertolongan allah.. aku harap aku dapat bwk azam ke jalan yang betul...
biar dia x ter jebak dengan benda2 yang mengarut nie...
''adik... life adik panjang lagi dik... akk harap akak dapat tolong adik.. boleh x adik izinkan akk untuk tolong adik... semoga 1 hari nanti akak dapat lihat adik sebagai orang yang berjaya...
bukan sebagai adik yang nakal sekarang nie.. akk paham dengan life adik sekarang...tapi why not adik berubah... jadi lebih baik.....akk sanggup untuk tolong adik...''

No comments:

Post a Comment