Monday, May 24, 2010

GELAGAT


hari ini cashier penuh...
jadi aku ditugaskan untuk menjaga pentas...
yala kan ada offer sampai hujung bulan nie....
seronok jugak la...
ok... mula2 aku dan kam lipat kain canvas yang panjang berjela2 tue..hehehe
lepastu kitaorang pun kemas2 lah apa yang patut..
and for ur information... aku ada la teradmire seorang mamat kat kedai jual barang2 kasut, beg and anything la...
aku gelar mamat nie INNOCENT...
seriusly muka dier memang innocent.. (tue yang teradmire..hahaha)
nama dia aku x ingat la.. Kam pernah tanya nama dier...
susah kowt nak sebut...
ok.. yang x bestnya innocent hari nie off day...
yang ada gurl rambut kerinting... dah lah nampak sombong kowt...
memang agak bosan... nasib baik ada kam...
ok.. petang tadi sedang aku melayan perasaan kan...
tetiba ada sekelompok customer yang datang dari mynmar...
yang x boleh belah aku boleh terslah phm plak..
dah lah masa tue aku gagap speaking..hahaha
tercabar seh..
aku kena mantapkan bi aku nie....
haih x boleh jadi macam gini...lagi satu dah lah ada satu abg nie...
aku ingtkan dier nk tnya soalan so aku pergi la tempat die rupa2nya dia x nk tnya paper apa2 pown...
hahaha.. macam2 kn... lupa nak bagitaw aku beli nombor baru...
gambar yang atas sekali tue lah nombornya...
bila ada nombor maxis senang sikit...
boleh contact adik azam...hahaha
hari ini macam2 berlaku...
aku x taw pulak napa dengan abang aku hari ini...
entahlah... abng penuh misteri...
penuh dengan 1001 soalan...
hmmm abang abang...

No comments:

Post a Comment