Friday, May 21, 2010

A WALK TO REMEMBER



Alamak gambar kecik pulak...
x palah...
aku suka gila tengok cerita nie...
bnyk kali aku tengok...
thanx to zana bcoz introducekan movie nie pd aku...
cerita nie gabungan mantap dari SHANE WEST and MANDY MOORE
cerita mengisahkan seorang lelaki nakal yg telah jatuh cinta pada anak seorang paderi...
dek kerana terlalu mencintai Jamie, landon sanggup amik risiko dengan amik course
yg agk sush...
Jamie memng betul2 mengubah nasib landon..
landon x nakal lagi da...
tpi ending nya...
jamie meniggal sebab sakit lekiumia
tapi cerita nie bg aku menunjukkan cinta sejati antara jamie ngan landon...
aku mcm teringin nk laki mcm landon...
setelah dia berubah dia jadi seorg lelaki yg romntik, caring n mcm2 la...
sangat beruntung ya Jamie...
aku akan tetap menonton cerita nie..
sebab cerita nie ringan and senang nak dipahami...

No comments:

Post a Comment