Tuesday, May 25, 2010

YANA, ABG ZARUL AND AZAM





kenapa ya tajuk hari ini YANA, ABANG ZARUL AND AZAM.....
ok... hari ini nak cerita tentang abang yang dah kenal setahun and adik yang baru sehari rasmi menjadi adik aku...
semuanya bermula apabila aku menapak di KIPMART...
Untuk mencari pekerjaan...
alhamdulilah... tamat PLKN aku pun kerja... aku kerja jadi pembantu kedai ja...
almaklumlah x der pengalaman bekerja pun...
sebulan jer kot kerja kat situ...
sebab nak further study lagi...
dalam masa sebulan tukan.. adalah terMINAT dengan seorang abang nie and nak dipendekkan cerita aku pown minx nombor dier melalui orng tengah...
and alhamdulilah and now dah setahun aku kawan dengan abang tue and dah setahun die jadik abang aku...ABANG ZARUL namanya...
abang selalu busy...heheehe... abang nie ada awek dah..
KAK BIEHA...tapi yang aku x paham tue they always ada salah pham...
aku malas lah nak campur...
even aku jarang contact dengan abang tapi dier tetap abang aku KINI DAN SELAMANYA...
ok.. now azam pulak... baru kenal adik sorang nie...
dekat 2 minggu... rapat pun disebabkan oleh aku nak tanya pasal abg zailani...
aku mintak no dier...
dari situ lah kami rapat...
rasa macam dah lama kenal dengan azam nie taw...
hmmm aku mintak azam jadik adik aku and alhamdulilah..
dia terima...
ok lah...
azam nie malas belajar la.. aku pown x phm kenapa... hmmm
azam...azam...
persamaan azam n abng nie ialah mereka SMOKING...
i hate that tapi nak buat macammana kan...
dah terbekenan...
terima jalah...hmmmm...
ABANG ZARUL.. YANA AND AZAM....
NOW AND FOREVER....

No comments:

Post a Comment