Friday, May 21, 2010

BOSAN! BOSAN! BOSAN!

Nie masa aku kerja tadi...
laptop x der kat kertas aku tulis..
inilah yang berlaku pada aku petang tadi...
kam x datng.. Bosan sangat..
Aku jaga pentas hari ini...
Dah lah mengntok...
Dapat katil sedap seh tidur...penangan panadol..
Amek ko...Kan dah mengantok...
Kam.........
bosan nie...
kerja aku tawaf ajer...
Lepastu tengok orang...
Tengok mamat kedai depan...hahahaha
bak kata ein... ulat bulu dah naik daun...hahahaha
Kalo aku tukar gaya mamat tue,
mesti hensem....hehehehe
:p GATALL....
hmmm tengok orang2 nie...
macam2 ragam ada...
Jaga pentas nie best...sebab boleh tengok orang tapi panaslah...
Gelap sikit.. ehh banyak cengkadak pulak aku nie...hehehe
Lepastu aku layan lagu sinar...
aduyai retro betul...hehehe
hmmm
azam..
apasal keluar pasal azam pulak nie...
hahahaha
merepek...
x pa nanti aku buat khas untuk AZAM pulak...

No comments:

Post a Comment