Wednesday, June 2, 2010

IRSYAD@INNOCENT

nama penuhnya adalah IRSYADUDDIN HASMAN
kisahnya bermula di sini... aku sekali lagi dengan tidak malu menapak lagi kedai FUNKY TRIBE....
kali nie aku datang dengan menyapa dier...
''assalamualaikum... sy datang nak beli topi pulak....''
then kebetulan ada seorang lagi pekerja perempuan yang aku agak selesa dengan dia...
namanya if iam not mistaken LIA...
ingatkan lia yang serve aku rupa-rupanya irsyad serve aku...
minx maaf sangat2 lah x dapat nak letak gambar irsyad kat sini....
nanti bila dia dah improve aku curi gambar dia pulak letak kat sini ya....
ok continue....
semalam aku ada jumpa dia mintak FB lepastu aku pun menjemput dia datang kerumah disebabkan malam esok rumah aku ada kenduri....
kemudian aku kata nanti mcg la x pown call...
suddenly dia keluarkan paper...
dia kata nie semalam fb dengan no phone... nanti mesej la...
hehehehe
...ALHAMDULILAH....
dapat dengan nombor phone sekali tue...
lepastue aku pun keluar...
nanti aku datang lagi ya ke funky tribe...
nantikan kedatangan aku....heheheeh...;)

No comments:

Post a Comment