Friday, May 21, 2010

AZAM


Ehhh
nie bukan AZAM tapi nie EIN
x... aku cuma nak cerita jer yang si azam nie mirip muka ein...
aku cerita kat ein ada ke patut dia gelak...
azam nie muda 3 tahun dari aku...
mula-mula aku kerja kan aku suka sangat tengok muka azam...
bukan apa muka azam nie nampak matang...
bila bersembang dengan dier rupa-rupanya
muda daripada aku...
ntah lah ya...
aku x taw kalau aku ada tersimpan atie pada dier...opppsss
x der maknanya...
dier adalah ADIK aku...
itu ja..
tapi adik aku sorang nie...
dier nie smoke lorh..
hmmm apalah nak jadik dengan budak2 sekarang nie..hmmmm
mudah-mudahan dier dapat berubah menjadi budak yang baik...
amin...
tapi apa salahnya jatuh hati dengan muda yang 3 tahun..
hahahaha
budak macam gini x pernh masuk senarai aku...hahahaah
itu adalah MEREPEKKKKKKK...

No comments:

Post a Comment