Sunday, June 6, 2010

MACAM MACAM

Semalam aku tak der mood nak update blog...
so hari ini jari jemari agak rajin untuk menaip di sini...
hari ini ada satu cerita yang agak melucukan la..
seperti biasa datang kerja...
hari ini kak emma and kak fiza off day so mereka off day lorh...
aku bagitaw kat kam rehat pukul 1...
sebab hari nie nak melantak nasi dengan dia...
lepas punch card aku pun tunggu la mamat nie kat ayam sedap...
aku order NASI AYAM n TEH AIS...
kam pun...
sembang sembang dengan dia.. ada ke patut dia tak bagi aku kerja....
kurang asam punya kam..hakhakhak...
kak siti nampak aku makan dengan kam.. hehehe.. ampun kak siti..hehehe
aku dengan kam nie agak rapat sikit... mereka di GREAT ZONE taw yang aku rapat dengan kam...
lepas tue aku pergi solat zuhur.. menunaikan kewajipan sebagai seorang muslimah....
lepastue aku pergi toilet...
keluar toilet bertembung pulak dengan IRSYAD....
hakhakhak... alamak kembang setaman la pulak...hahahaha
aku senyum and say hi kat dia...
dia tengah rehat...
masuk kerja pun dengan hati berbunga bunga...
azam off day hari ini...
yang kelakarnya adalah satu kakak nie... beli tisu.. 10 paket...
aku ingatkan tu troli dia aku pun tanpa usul periksa letak kat situ...
rupa-rupanya nak dijadikan cerita yang aku salah troli...
alamak terpaksalah aku ganti...
alhamdulilah allah bantu aku... tisu tue ada dan kembali...
buat gelak mereka aja...hahahaha
lepas ini kena lebih berhati-hati...
aku pun dapat gaji hari ini...
778.80... ok lah tue... aku bersyukur dengan apa yang aku dapat... apalagi...
TIME TO SHOPPING...HAHAHAHA
sebelum terlupa... tadi balik jumpa irsyad lagi...
hehehe..suka suka...heheehe...
jumpa hari-hari lagilah aku suka suka suka sangat...hehehe

No comments:

Post a Comment