Wednesday, June 9, 2010

SHOPPING

baju nie harganya RM 30... tapi bukan aku punya... ina punya.. tolong bayarkan ja....


kasut sekolah abang.. harganya RM 28.90... tapi aku cuma sponsor RM 25 ja...


wahhh.. my new phone... tambah lagi 1....


botol air azah and aishah...aku nak belanja crocs tapi mereka tak nak... iya ngak pape...


Rak garam aku beli khas untuk mak aku.....

so...
dah shopping seharian.. x dala seharian pun.. tapi 2 jam jala...
mula mula beli kasut mirul dulu..lepastue aku nampak IRSYAD...
yaallah.. he sooooo cute....
hehehe... senyum aja.. comellah...
lepastue cari irsyad kat funky tribe...
mujurlah bukan irsyad yang serve coz budak-budak nie x nak pown kasut tue...
taw x betapa hancurnya hati aku...
diorang x nak kasut tue...
aku pun x paham kenapa....
aku pun merajuk la sebab aku x leh menerima kenyataan tue...
kemudian kan aku pun membawa diri ke kedai handphone...
and alhamdulilah aku pun dapat membelinya....
tapi yang best dapat keluar dengan FAMILY aku...yohaaaaa....

3 comments:

  1. wahh, dah beli handphone! jeles ni HEHE

    ReplyDelete
  2. pehal adew baju ak nie..
    huhuhu..

    ReplyDelete
  3. zana: heheehe.. ala murah ja.. 138...
    ina: biarlah.. hang jeles napa..heheheeh

    ReplyDelete