Friday, June 11, 2010

LUAHAN HATI BUAT SI DIA

sebenarnya aku mlas sangat2 nak menaip nie tapi apa kan daya...
aku x dapat nak meluahkan seglanya pada dia tapi aku hnya dapat luahkan melalui blog aja...
biar lah ku simpan sampai akhir nanti... alamak terkeluar lagu kerispatih pulak...
luahan hati aku nie buat azam yang baru aku kenal dalam masa sebulan...
dekat sebulan aku kenal dia...
sejak kebelakangan nie barulah aku sedar segala galanya...
aku sedar yang azam tidak memerlukan aku...
apa yang aku tulis nie semua adalah luahan hati aku buat adik yang aku syg sangat2...
to my adik..AZAM....
akak sedar yang azam x perlukan akak...
akak sedar sapa lah akak nie untuk taw and amek berat pasal adik...
akak sedar yang akk nie asyik ntah lah x taw nak cakap apa...
akak taw cuma akak aja yang terhegeh kat adik tapi adik?
ya.. akak taw adik BUSY dengan life adik...
akak bukan mengharapkan apa-apa...
akak cuma nak adik pun amek berat pasal akak.. share dengan akak if ada problem...
yala.. kita pown baru kenal sangatkan...
akak rasa bila akak last day kerja akak tak akan cakap kowt..
yang pasti akak akan Pergi tanpa mengucapkan SELAMAT TINGGAL....
ada orang lain yang dapat buat adik bahagiakan...
tak pala.. i will go from ur life...
because awak x memerlukan saya lagi...
saya faham...
cuma satu aja akak mintak...
adik jadilah orang yang berguna...
jangan lah jadik macam sekarang...
akak nak adik taw yang akak sayang sangat sangat kat adik...
SELAMAT TINGGAL ADIKKU SAYANG...

No comments:

Post a Comment