Saturday, June 12, 2010

HARI INI....

Hari ini agak excited pergi kerja... sebab.....
nak pergi makan dengan IRSYAD...
tapikan......
tak jadik sebab irsyad rehat awal....
sedih.....
alhamdulilah aku dapat serve customer...
ok.. disebabkan cashier penuh so aku pun serve customer...
aku ingat aku dapat rehat then makan dengan irsyad tapi apakan daya....
tiba tiba aku dapat mesej dari irsyad...
dye kata'' salam.. sorie kita break awal hari nie...''
hancurnya hatiku....
ingatkan dapat makan dengan dye...
tapi last last makan dengan kak amalina n wee woon...
ok lah tue.. lepastu aku lalu depan kedai dia...
kebetulan dia duduk wat kerja...
then masa tue aku tengah on call...
aku nampak die...
die senyum aja n sambil pandang aku atas bawah...
aku pown senyum aja la...
lepastue aku lalu lagi kedai dia...
aku tanya dia rehat awal ekh...
and die senyum...
macam macam berlaku hari ini....
sangat kelakar... heheehe....

No comments:

Post a Comment