Thursday, June 3, 2010

KENDURI 3 JUN 2010

ini adalah adik aku... AZAM namanya... tapi adik angkat lorh...


gambar ini diambil di bawah kolong blok F... ooh tidak...


hah... ini adalah pekerja-pekerja GREAT ZONE...mesti rindu pada merekakan bila aku berhenti nanti...biar aku perkenalkan seorang demi seorang ya...
ok... AZAM...ZAM... KAK FIZA..KAK AMALINA...KAK SITI...KAK TIJAH...KAK TIMAH N AKU...
tapi tak semua yang datang... kam tak da lorh....


Tiga gadis pinggitan...
KAK FIZA...KAK AMALINA..KAK SITI


Nie pulak bakal pengantin baru... KAK FATIMAH N KAK KHATIJAH...
tapi yang na kahwinnya KAK TIMAH lorh...


Besar punya periuk nasi..hehehe


Sesudah itu selamat menjamu selera ya...;)


Time nie bacaan Yasin sudah dimulakan...

Jadi..secara kesimpulannya la kan....semuanya berjalan dengan lancar.. walaupun pada mulanya hujan lebat...tak mengapalah.. hujan rahmat dari allah...
ada jugak aku jemput IRSYAD datang but dia tak dapat datang...tak da transport katanya...
x mengapalah...
yang penting kakak datang and adik pun...
azam datang bawak kawan....
hehehe.. kawan-kawan baik aku tak datang... mereka ingat malam esok...
HATIKU HAMPA....
tak apalah...
ada hikmah disebalik semua ini....
AMIN...

2 comments:

  1. wahh, gambar berdua ehh? hehe. btw, sorry tak dapat datang. ketiadaan kenderaan. sorry.

    ReplyDelete
  2. hehehe... nakal sikit..hehehe.. xpa2..;)

    ReplyDelete