Friday, June 4, 2010

ADAKAH AKU DIPERLUKAN????

Hmmm.. semlam lepas online fb and update blog aku pown naik lah atas katil....
tapi sebelum tue.. aku mcg azam...
aku tanya die'' dah contact lom?"
dia balas" da"
aku pun tanya die" so? cerita la"
dia bls" belom dapat lg.. nanti dah dapat cter k"
aku balas lagi" dapat panya? owgnya ke?"
tapi dia tak balas mcg aku...
aku pown tetiba rasa nak melayan perasaan so aku bukak la lagu yang agk jiwang...
tetiba aku rasa sebak sangat...
tetiba entah kenapa aku menangis...
aku rasa yang aku dah tak diperlukan lagi...
tak mengapalah....
kemudian aku sedar yang aku belum solat isya' and
aku pun amek wuduk and solat isya'...
dalam solat aku menangis sepuas-puasnya...
aku rasa lega sangat-sangat...
hnya pada allah aku mengadu...
itulah langit tak selalu cerah.. iya akan mendung jugak....
lepas sembahyang aku berdoa
" yaallah.. walaupun aku dah tak diperlukan lagi...aku sentiasa berdoa padamu agar kau dapat membawa dia kejalan yang lebih baik.. keluarkan dia dari kepompong yang jahat itu...
aku tak mahu melihat dia terjebak dengan perkara-perkara yang jahat..."
tak palah.. kalau nana dapat buat dia happy...
aku tumpang gembira....
lepas tue aku terus off no maxis and tukar sim dengan adik aku so sekarang nie aku x on no maxis...
aku sedar...ZALI.. AZAM.. IRSYAD and ABG ZARUL....
x pernah memerlukan aku... aku tak penting dalam hidup mereka walaupun mereka KAWAN BEK, ADIK,KAWAN AND ABANG aku...
aku sedar siapa lah aku ini...
x mengapalah.. walaupun mereka tidak memerlukan aku lagi...
aku yakin ramai lagi yang memerlukan aku...
aku masih ada keluarga...
merekalah semangat hidup aku...

No comments:

Post a Comment