Saturday, April 3, 2010

Tension

Tadi call bestfwen aku...
tapi dia dah tido lak... aku ngok die nek tension..
yala owang nak dapat 4 flat... bagus2 ada effort....
Kesian dier, seminggu always kena disturb ngan aku...
Tiba-tiba rasa prihatin kat dier pulak... hehehe...
Yala kawan kowt..
semua kawan-kawan aku, aku sayang and aku care diorang...
Tanpa mereka siapa lah aku... hehehe.. cewah...
Thanx to eira coz bagi pinjam laptop...
anyway, i treat him just like my lil brother ja...
Die x leh jadik abang aku la, adik yup...
Manja terlebih...hahaha...
kesian dia tension study bisness...
"awak, jangan tension sangat taw..."
I as u frenz always there with u...hehehe...
apa guna kawan kan kalo x dapat tolong kawan dier...
tadi call si meon tanya pasal dier...
dier tido awal coz tension... ala ciannya...
aku tanya tido pakai selimut x, die kata pakai..
Bukan apa pagi nie, sejuk kowt.. Tadi hujan...
Anyway jangan lah mentension kan diri...
Tension tue bagus tapi kalo dah tahap teruk...
X bagus jadinya...
Kesihatan perlu di jaga...
Otak cergas badan sehat....


No comments:

Post a Comment