Saturday, April 3, 2010

Memory With Him




Istimewa ke dia?? hahaha.. yup.. he so special...he is my bestfrenz..tetiba rasa rindu kat dia...malam tadi mimpi dia... x taw napa.. macam x prcaya yang aku nie kawan baik dia..hahaha.. ntahla bila jumpa lagi ngan dia...aku sayang dia sangat-sangat as kawan baik aku..

td aku text kat member dia suruh dia jaga diri.. even kadang-kadang dia nie menyakitkan hati tapi bila dah sayang..hahaha...only orang yang pernah merasai ja taw apa yang aku rasa...sebenarnya yup aku macam ada atie lagi kat dia, tapi benda tue kadang-kadang ja.. die nie x matang la.. manja terlebih...even tua dari aku 3 bulan tapi manja giler.. bila pikir balik we better be a good frenz not a couple... but dia yang kenalkan aku dengan love.. sebab tue dia istimewa bagi aku...

tapikan taste mamat nie tinggi sangat la ntah camana boleh tersuka dia nie...
aku selalu berdoa semoga kitaorang punya frenship nie forever...
x nak aku kahwin ngan die...dulu ya kowt tapi skunk not anymore...
dier nie anak mak la..hahaha
perasan diri tue hot tapi memang serius kowt ramai gler gurl minat dia..
ngok ar kat fb die...ramai gurl.. ohh itu normal..hahaha
die tuekan hmm x taw nak say apa but i really sayang kat die..hehehehe...:)
Die kata dia sayang aku as bestfwen tpi kalo lebih adalah jodoh kami... yup aku accept that..
Sometime rasa benci kat die.. kalo dia wat hal...
Die nie memang ngok cam x da perasaan tapi kita x taw hati owang kan...
I really miss him and i hope we are best frenz forever...
"Pakcik Buchux, jaga kesihatan okay... nak exam da...Gud luck..."
Lagi satu dia lah penyebab semua orang panggil aku buchux...
Tapi manja kan..hahaha...
banyak memory ngan dia selama setahun kat matrik nie...
Pahit manis tapi nak ingat yang manis ja....
selatan ngan utara, negeri sembilan menemukan kami..hahaha..
jodoh kami sebagai kawan baik...

Abdullah Gazali Abdul Rahaman and Nur lyana Ariffin

are bestfrenz forever.... Hope keep in touch..

Cuma mati yang memisahkan kami.. hahaha.. poyo giler....


I WILL MISS HIM AND ALL MY FRENZ..

I LOVE U ALL...:)




No comments:

Post a Comment