Wednesday, April 28, 2010

izinkan ku pergi....

aku dah decide...
aku nk pergi dari hidup dier..
aku taw aku boleh...
lagipown dier x perlukan aku lagi..
klo aku pergi sekalipown...
dier x pernh kisah...
lepas birthday dier...
aku akan bwak diri...
yup...
aku kena kuat...
aku akan pergi...pergi dan pergi...
adakah dier akan cari aku lagi???
hmmmmm....
dier dah temui insan yg dier perlukan...
dan pastinya....
aku bukan insan itu....
mencintai x semestinya memiliki....
aku akn yerus tetp menyayanginya....
hingga hujung pernafasanku...
dierlah cinta pertama ku....
aku akan pergi...
n dier tetp diingatanku...
seandainya....
dier masih mengingatiku dan menganggap aku teman beknya....
pastinya dier mencari aku....
hmmm
tok yang terakhirnya...
aku minx maaf padamu...
n kau tetap dihatiku...
aku sayang sangat sama kamu...sangat2 sayang...
kerna kau adalah sahabat ku...
izinkan aku pergi....
dari hidupmu...
kerana kau x membutuhkan aku....

No comments:

Post a Comment