Saturday, April 3, 2010

Bercelaru...

Hmmm skunk nie, fikiran aku bercelaru sangat-sangat....
tetiba aku terpikir lak masa ngah baca bisness...
agak-agaknya kan la,, kalo aku x da kat dunia nie,
adakah aku diingati oleh dier....
kengkadang aku prihatin pasal dier tapi..
arghhhh kenapa mesti sekarang...
aku nak exam la....
aku x nak pikir...
seriusly skunk nie pala aku bercelaru gler...
TENSION........
aku x taw apa yang aku baca tok bisness....
aku nak NANGIS!!!!!
someone please help me....
TOLONG LAH AKU....
YAALLAH BAGI KEKUATAN...
aku x suka perasaan nie...
Yana... wake up sayang...
sok nak exam...
fokus on your study..
kau x boleh macam gni....
kau kena fokus.... fokus sayang... fokus...
aku taw aku boleh...
aku akan cuba..
aku x nak piKIR pape dahhh...
aku x nak care lagi pasal dier...
aku nak ceriakan hidup aku dengan mencintai
EKONOMI, MATEMATIK, AKAUN ngan BISNESS....
and paling penting...
CINTA PADA ILAHI....
arghhhh aku tension giler......
tolong aku......
aku nak solat..
nak mengadu pada allah..
cuma allah sahaja tempat aku mengadu...
Mirul busy... x nak disturb dier...
semoga aku mendapat ketenangan lepas solat...
amin...

No comments:

Post a Comment