Thursday, April 8, 2010

My Promise...

Hmm tadi aku makan ngan dier..
hmmm aku rasakan yang aku x nak rapat lagi ngan
mana-mana laki...
tetiba ntah ya aku rasa yang die bukan BESTFWENaku...
yup maybe aku akn cari mirul...
tapi bukan dier...
aku nak fokus pada study aku..
aku rasa aku x akan tegur laki yang aku x kenal..
biar lah...
diaowang kata aku sombong...
whatever...
aku nak ubah diri aku..
aku rasa lebih baik aku x berkawan dengan lelaki2
yang aku x kenal
n x ingin kenal pown..
aku akn ubah diri aku...
masuk u nanti aku akan jadik
the new NUR LYANA ARIFFIN
habis matrik nanti...
aku akan keep in youch ngan kawan2 gurl aku ja...
yang boy mirul sowang kowt...
agpown mirul tue kan my advisor...hahaha
x kisah la...
yang penting skunk aku nak fokus...
on my study...



No comments:

Post a Comment