Monday, April 5, 2010

Sedih...

Arghh sedihnya...
Dalah tengah stress pasal bisness pastu tambah lagi dengan satu hal...
Dia wat jgak akhirnya....
dia delete gambar tue... aku....
tapi napa gambar fatin dia x delete...
ok fine, maybe gambar tue x sedap mata memandang...
arghhhhh aku sedih gler...
cam nak melalak...nak menangis..
Sampainya atie die.....
aku benci dier...
menyesalnya aku..
napa aku ada kawan bek macam gitu...
kalo aku taw aku x bukak dier punya pic tadi....
yaallah sedihnya aku...
sedih sangat... sangat...
balik nanti x nak aku jumpa dier...
nak jumpa mirul ja...
yaallah... sebaknya...
boleh tak aku nak menangis...
yaallah...
kenapa sekarang..
okey...
cukup lah sampai disini sahaja
persahabatn kita...
awak memang wat orang sedih...
kita cuma kawan biasa ja.....
tapi... arghhhhh
but he still my bestfwen...
tapi aku x rasa...
dia anggap aku orang lain...
aku x kan cari dia lagi....
enough...
tapi dia pown punya hak tapi aku...
he selfish...
pikir atie sendiri... atie orang lain....
sampainya atie awakkan....
u make me sooooo sad....
kalo itu yang awak nak... x palah...
owang paham....
i try my best... to accept that....
thanx for everything......

No comments:

Post a Comment